Alone...

Alone...

...کلبه تنهایی
Alone...

Alone...

...کلبه تنهایی

ﮐــﺎﺵ...


ﮐــﺎﺵ
ﺩﻟﯿــﻞ ﺷـﺐ زنده داری ﻫﺎیـم
ﻭﺟـﻮﺩ ﺗـــﻮ ﺑــﻮﺩ
ﻧــﻪ ﺟــﺎﯼ ِ ﺧــﺎﻟﯿــﺖ ...


نظرات 4 + ارسال نظر
مهدیه دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 13:50 http://mahdiye50100.blogfa.com

تورو به حضرت محمد قسم متن رو نخون اول یه آرزو کن


اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

قشنگ ترین رویات درعرض چهار روز اتفاق مییفته اما اگه نفرستی چهار اتفاق بد برات میفته به ده نفر بفرست بعداز 28 دقیقه کسی بهت زنگ میزنه که انتظارشو نداری.......


اینو یکی واسم فرستاد منم فرستادم...

فرزانه سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 14:58 http://emamrezayman.blogfa.com/

با تو آغاز نکردم که روزی به پایان برسانم.
عاشقت نشدم که روزی از عشق خسته شوم.

با تو عهد نبستم که روزی عهدم را بشکنم.

همسفرت نشدم که روزی رفیق نیمه راهت شوم.

همنفست نشدم که روزی عطر نفسهایم را از تو دریغ کنم.

و با یاد تو زندگی نمیکنم که روزی فراموشت کنم.

با تو آغاز کردم که دیگر به پایان نیندیشم.

عاشقت شدم که عاشقانه به عشق تو زندگی کنم.

با تو عهد بستم که با تو تا آخرین نفس بمانم.

همسفرت شدم که تا پایان راه زندگی با هم باشیم.

همنفست شدم که با عطر نفسهایت زنده بمانم.

و با یادت زندگی میکنم که همانا با یادت زندگی برایم زیباست.

همچنان لحظات زیبای با تو بودن میگذرد ،

همنفسم از آغاز تا به امروز، عاشقانه با تو مانده ام در جاده های نفسگیر زندگی.

با تو آغاز کرده ام که عاشقانه در دشت عشق طلوع کنم ،

طلوعی که با تو غروبی نخواهد داشت.

با تو بودن را میخواهم نه برای فرداهای بی تو بودن.

با تو بودن را میخواهم برای فرداهای در کنار تو بودن.

با تو بودن را میخواهم برای فرداهای عاشقانه تر از امروز.
پس ای عزیز راه نسبتا دورم با من باش ، در کنارم باش و تا ابد همسفرم باش.

دوستت دارم دیوووووووونه

sepideh پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 13:02 http://www.soooozme.blogfa.com

سلام خیلی قشنگ بود...

ممنونتون میشم به وب منم سری بزنید

Amirreza:
سلام مررررررسی از اینکه سر زدید

farzane یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 16:30

هعـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی.....


مرسی داداشی

Amirreza:
مرسی از شما آجی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد