Alone...

Alone...

...کلبه تنهایی
Alone...

Alone...

...کلبه تنهایی

اگــهـ مـُــــردم...

اگــهـ مـُــــردم ، حـلـال کـُــنــیــنَـــم
 
 
تـا حـالـا ساخـتــم و لـــــــــی الـان بـُـــریــدم . . .


 

نظرات 2 + ارسال نظر
مهربان یکشنبه 11 خرداد 1393 ساعت 21:32 http://shenidanyha.blogfa.com

سلام
تورو خدا توی این روزا که پر از شادیه .. از فضای خاکستری وبت رو بیرون بیار.. جسارتم رو ببخش

Amirreza:
ب چشم

farzane یکشنبه 11 خرداد 1393 ساعت 11:52

من خودمو نمی بازم ؛
حتا اگه دستام بلرزن ،
اگه چشام تار ببینن ،
اگه پاهام راهِ درستُ تشخیص ندن ...،
گاهی حس می کنم گُم شدم
حس میکنم هیچ جایی تو این دنیا ندارم
هیچ دوستی ...
هیچ آدمی که نگرانم باشه ...
شاید چهره.م همچین چیزیو نشون نده
اما من واقعن یه موقع هایی خَستَم ...
دلم میخواد کسی باشه
دستی باشه
دلم می گیره و من هی به خودم میگم عب نداره دل کارش گرفتنه ...
تا کی بگم ...؟
مهم نیست ...
من خودمو نمی بازم ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد