Alone...

Alone...

...کلبه تنهایی
Alone...

Alone...

...کلبه تنهایی

میگی مهم نیست …


میگی مهم نیست …
اما وقتی اسمشو می شنوی
داغ دلت تازه میشه !

میگی مهم نیست …

اما تا بهش فکر می کنی ،
اشک توی چشمات جمع می شه !

میگی مهم نیست …

اما در تنهایی همش باهاش حرف می زنی !…

میگی مهم نیست …

اما بعضی وقتا دستت میره رو شمارش …
که زنگ بزنی ، نزنی ، بزنی ، نزنی !

میگی مهم نیست …

اما دلت میخواد بازم بهش فکر کنی !

میگی مهم نیست …

اما دلت واسه حرف زدن باهاش لک زده !

میگی مهم نیست …

اما شبا تا صبح خوابت نمی بره ،
با خودت میگی یعنی داره چیکار میکنه !

میگی مهم نیست …

اما میدونی چقدر " مهمه " !
می دونی خیلی دوسش داری !

میگی مهم نیست …


بگو مهمه ؛

اما …
نیست !


نظرات 8 + ارسال نظر
مهدیه سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت 20:24 http://mahdiye50100.blogfa.com

امیررضا امتحاناتو خوب میدی؟

Amirreza:
بعله
خداروشکر خوبه

baran چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 17:54 http://alone0122.blogfa.com

تو وبم بچه های مازندران زیادن.اگه میخوای باهاشون آشنا شی تو قسمت پیوند روزانه برو.

Amirreza:
باشه مررررررسی...

baran چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 16:34 http://alone0122.blogfa.com

سنگ بزرگ را برداشت.دانستم سنگ بزرگ نشانه نزدن است....اما وقتی سرم را شکست،فهمیدم مازندرانیا تابع هیچ قانونی نیستن...
سفرنامه دکتر علی شریعتی در گذر از مازندران

Amirreza:

baran چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 16:21 http://alone0122.blogfa.com

خله خله ممنون برار.تو هم خش بیمویی.
أره برار.الان تره لینک کممه با افتخار

Amirreza:
ت فدا خااااااخر

baran چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 16:14 http://alone0122.blogfa.com

سلام داداشی.وبت زیباست.منم بچه مازندرانم.از آشناییتون خوشبختم

Amirreza:
سلااااااااااااااااااااااام مه خاااخر
خله خله خش بمویی

farzane سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 19:26

من نگـــرانـَـم
نـِـگران این دل دل زدن ها
نـِـگران این ثانیه ها و این لحظه ها
نـِـگران این افکار نا مرتب و مغشوش
آخــَــرَش به کـُـجــا خـواهـَـد رسـیـد ؟؟؟

فرزانه سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 18:28

برای دوست داشتنت محتاج دیدنت نیستم...
اگر چه نگاهت آرامم می کند
محتاج سخن گفتن با تو نیستم اگر چه صدایت دلم را می لرزاند
محتاج شانه به شانه ات بودن نیستماگر چه برای تکیه کردن ،
شانه ات محکم ترین و قابل اطمینان ترین است!
دوست دارم ، نگاهت کنم ... صدایت را بشنوم...به تو تکیه کنم
دوست دارم بدانی ،حتی اگر کنارم نباشی ...
باز هم ،نگاهت می کنم ...
صدایت را می شنوم ...به تو تکیه می کنم
همیشه با منی ،و همیشه با تو هستم،
هر جا که باشی!......

فرزانه دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 22:07

ﯾﻪ ﭘﺴﺮﺍﯾﯽ ﻫﺴﺘﻦ ﮐﻪ . . .
مردونگی توی ظاهرشون داد میزنه
ﺍﺑﺮﻭﻫﺎﺷﻮﻥ ﻓﺎﺑﺮﯾﮏ ﺧﻮﺩﺷﻮﻧﻪ
ﻫﻤﻮﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻧﻪ ﻟﮑﺴﻮﺯ ﺩﺍﺭﻥ ﻧﻪ بنز . . .
ﺍﻣﺎ ﻣـﺮﺍﻡ ﺩﺍﺭﻥ...
ﭼﺸﻤﺸﻮﻥ ﻫﻤﻪ ﺟﺎ نمی چرخه . . .
ﺩﻧﺒﺎﻝ ﻣﻮﯼ ﺑﻠﻮﻧﺪ ﻭ ﭼﺸﻢ ﺁﺑﯽ و گودی کمر نیستن . . .
ﭘﺴﺮﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﻣﻮﺯﯾﮑـ ﻫﺎﯼ ﺧﺎﺭﺟﯽ ﺭﻭ ﺑﺪﻭﻥ ﻣﻌﻨﯽ ﮐﺮﺩﻥ ﺣﻔﻆ ﻧﻤﯿﮑﻨﻦ
ﭘُــــﺰ ﻧﻤﯿـــــــﺪﻥ
ﭘﺎﺗﻮﻕﺷﻮﻥ ﻣﻬﻤﻮﻧﯽ ﻭ ﺷﯿﺸﻪ ﻭ ﺍﻧﻮﺍﻉ ﻣﺸﺮﻭﺑﯽ ﺟﺎﺕ ﻧﯿﺴﺖ . . .
ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺗﮑﯿﻪ ﮐﻼﻣﺸﻮﻥ ﻣﻌﺮﻓﺘﻪ
ﺑﯽ ﺭﯾﺎ و ﺑﺎ ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺘﻦ . . .
ﺁﺩﻡ ﻣﯿﺘــﻮﻧﻪ ﺑﻬﺸﻮﻥ ﺗﮑﯿﻪ ﮐﻨﻪ
ﮐﻨﺎﺭﺷـﻮﻥ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﺩﺍﺭﯼ
ﮐﻨـﺎﺭﺵ ﺑﺎﺷﯽ ﯾﺎ ﻧﺒﺎﺷﯽ ﺣﻮﺍﺳﺶ ﺑﻪ ﺑﻘﯿﻪ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﻧﯿﺴﺖ . . .
ﻭ ﺁﺩﻡ ﻫﺎ ﺭﻭ ﻣﺜﻞ ﻫـﻢ ﻧﻤﯽ ﺑﯿﻨﻦ
ﺍﯾﻦ ﺟﻮﺭ ﭘﺴﺮﺍ ﺧﯿﻠﯽ ﻣـﺮﺩﻥ...
مث عشق من......

Amirreza:
الهیییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد