Alone...

Alone...

...کلبه تنهایی
Alone...

Alone...

...کلبه تنهایی

از این پس تنها ادامه میدهم…



از این پس تنها ادامه میدهم…

 

باران که میبارد حتی به درخواست چتر هم

 

جواب رد خواهم داد!

 

میخواهم تنهاییم را به رخ این هوای

 

دو نفره بکشم

 

باران نبار ، من نه چتر دارم…!نه یار…!

نظرات 2 + ارسال نظر
دختر مهر چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 19:40 http://shenidanyha.blogfa.com

،،،،،،،،،،،،،،،، بارونو دوست دارم هنوز،،،،،،،،،،،،،،،،،،
،،،،،،،،،،،بدون چتر و سر پناه،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،وقتی که حرفای دلم ،،،،،،،
،،،،،،،،،،،،،،،جا میگیرن توی یه آه،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،

FARZANE سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 21:28

باران نبار ، من نه چتر دارم…!نه یار…!

خعـــــــــــــــــــــــــــلی قشنگ بووووود

موچکــــــــــــــــــــــرم داداشی

Amirreza:
مرررررررررررررررررسی آبجی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد