Alone...

Alone...

...کلبه تنهایی
Alone...

Alone...

...کلبه تنهایی

پیک ها رفته بالا...


پیک ها رفته بالا...
میگن مستی و راستی...
پس هر کی یه سلامتی بگه...
اون چیزی که ته دلشه، بی ریای بی ریا...
اینم از سلامتی من:
به سلامتی کسی که هیچ وقت نفهمید چقدر دوستش دارم

نظرات 3 + ارسال نظر
دختر مهر یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 17:26 http://shenidanyha.blogfa.com

لنگه های چوبی در حیاطمان
گرچه کهنه اند و جیر جیر می کنند
محکمند !
خوش به حالشان
که لنگه ی همند ..... جلیل صفربیگی

فرزانه جمعه 11 بهمن 1392 ساعت 20:17 http://anatina.blogfa.com

لحظه ی مرگم
تنها یک جمله به تو خواهم گفت....
رفتن اینگونه است نه آنگونه که تو رفتی

*******************************************
ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺭﻓﯿﻘﯽ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺧﻮﻧﻪ ﺩﻋﻮﺍ ﮐﺮﺩ ﻭ ۶ﻣﺎﻩ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﯼ
ﺭﻓﯿﻘﺶ ﻣﻮﻧﺪ،ﺑﻌﺪ ۶ﻣﺎﻩ ﮐﻪ ﺳﺮ ﮐﻮﭼﻪ ﻭﺍﯾﺴﺘﺎﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﺑﻪ۱
ﺩﺧﺘﺮﯼ ﺗﯿﮑﻪ ﻣﯿﻨﺪﺍﺯﻩ ﻭ ﻭ ﺩﻭﺳﺘﺎﺵ ﻣﯿﮕﻦ: ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺍﻫﺮ
ﻫﻤﻮﻥ ﺭﻓﯿﻘﺖ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ۶ﻣﺎﻩ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﺶ ﻣﻮﻧﺪﯼ. ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ
ﻣﯿﺸﻪ ﻣﯿﺮﻩ ﭘﯿﺶ ﺭﻓﯿﻘﺶ ﻣﯿﺒﯿﻨﻪ ﺩﺍﺭﻩ ﻋﺮﻕ ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ ﻣﯿﮕﻪ
ﻣﻦ ﺧﻮﺍﻫﺮﺗﻮ ﻧﺸﻨﺎﺧﺘﻢ ﻭ ﺑﻬﺶ ﺗﯿﮑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻢ ﺭﻓﯿﻘﺶ ﻫﻢ
۱ﭘﯿﮏ ﺳﻨﮕﯿﻦ ﻣﯿﺮﯾﺰﻩ ﻭ ﻣﯿﮕﻪ: ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺭﻓﯿﻘﯽ ﮐﻪ ۶ﻣﺎﻩ
ﺧﻮﻧﻢ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﺮﺩ ﻭ ﯼ ﻧﮕﺎﻩ ﺑﻪ ﺧﻮﺍﻫﺮﻡ ﻧﮑﺮﺩ ﮐﻪ
ﺑﺸﻨﺎﺳﺘﺶ********************************
تا تو باشی چشم من بیکار نیست

هر کجا باشی از تو دست بر دار نیست

دست من محتاج آن دستان توست

این نفسها بسته بر چشمان توست

فرزانه جمعه 11 بهمن 1392 ساعت 19:57 http://anatina.blogfa.com

تا تو باشی چشم من بیکار نیست

هر کجا باشی از تو دست بر دار نیست

دست من محتاج آن دستان توست

این نفسها بسته بر چشمان توست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد